- ♥ Me:

Alla inlägg under mars 2011

Av Me: - 10 mars 2011 18:10

Helluh :D


Idag har jag vart i skolan [som vanligt] och så har jag haft gitarr! Har ganska ont i mina fingrar för vi spelade en låt med Ozzy Osbourne som var as jobbig! Elr jaah, vi spelade introt på den! Låten hette Crazy Train, jah, den var typ lite crazy också ^-^ F*n vah de gick fort! Det är därför jag har så ont i fingrarna för att det var ganska svårt o så har jag övat mycket hemma o så gick de så snabbt! Men aja ..

Kan se om jag kanske kan lägga upp något lite klipp elr så ..

Det här spelade vi! Elr inte allt men det ända fram tills tiden är 0:18! Det spelade vi :D

Vi spelade även I'm Yours med Jason Mraz! Elr, jag tror det är med z .. Äh! Jaja!


Snart ska jag äta mat o sen ska jag o min pappa åka o simma i Tibble Badet Medley! :D


Måste gå nue x] Måste göra läxor o sånt vettu!


Bye Bye!

 

Av Me: - 9 mars 2011 15:53

Heejj! :D


Ledsen om jag nt bloggar lika mycket längre men nu när det nt är lov så hinner jag knappt med att blogga efter skolan. Först när jag kommer hem måste jag ta något att äta för det är ofta det inte är god mat i skolan så jag nt blir mätt [Fast i dag var det hamburgare, mums  ] men sen måste jag göra läxan [om det inte är nån lång läxa som tar lång tid för då kan jag göra den lite senare] .. Japp, så om ni undrar nånting mer är det bara att fråga på!


Men jag har kollat igenom de smileysarna som finns här o några är lite äckliga/snuskiga! Titta bara:

  Den här smileysen har till exempel hängts sig/blivit hängd!

  Och den här tar självmord lixom!

  Men den här då?! Blää! Äckligt! [Vissa kanske nt fattar vad den ska föreställa men jag tänker nt berätta heller ..]


Aja .. Just nu på msp ser jag ut såhär ..

  Vill lvla nån j**la gång! x]


Aja .. De var väl allt tror jag 8]


Hare gött mine vener :D

 

Av Me: - 7 mars 2011 20:26

Hellu!


Ledsen att jag nt bloggat nånting idag förrän nu men jag har lixom varit med kompisar :] Men ni blir väl inte ledsna? Men i allafall! Idag är det dags för en ny veckans sötiz!

 

Denna veckans sötiz är ....


 

Diamantkristall! Grattis <3


Diamantkristall [/Agent 006] du är en underbar vän, jag kan berätta nästan allt för dig o du för mig! Du är världs bäst o snäll så därför fick du bli veckans sötiz <3 :>

Här är hennes blogg: www.baralillaalice.bloggplatsen.se! Titta gärna :D


Jaah, idag var det tråkiga skolan igen -.- Böring! Har ockkså tagit en bra bild på en av mina katter!

  Eh han inte söt? <3 [Det är en kille/hane o han heter Rossi!] :}

Och här kommer hans syster :>

  Sööt vah? Man kan knappt tro att de är syskon! [Det här är en tjej/hona som heter Gucci]


Det var nog allt!

 

Av Me: - 6 mars 2011 13:09

Tjeeenare mannen xD [Lite Ove Sundberg imitation där x]


Igår kväll som var det inte så många inne men jag o DEMI226 var i allafall inne då vi chattade lite o så gick vi till ett chattrum så tog jag lite bilder :D

  Visst är hon sööt? <3

  Haha xD Vi är knäppisarna! x]

  Elr, Jaah! Inte jag såklart! xD

  Älskar dig <3 :>

Sen när jag höll på med en film såg jag att Jakob_cool gick till mitt rum o så sa han till mig att han typ skulle slå ner min pingvin elr nåt! Så däför gick jag till mitt rum [Efter att jag var klar med filmen] och ser man på! Där var han! Så det blev en strid mellan Musse Pigg o Fjärta Pigg!

                              [Jakob_cool] o [Jag]

  Haha! Snygg min mun är xD


Jaah, sen har jag lagt in mina favvo låtar [inte alla] på sidan .. ---> där nånnstarst tror jag x] Aja .. Lägger nog dit fler sen!


Hare gött!

 

Av Me: - 6 mars 2011 00:12

Hehe ..


Köpte nyss en look av kissy som jag tyckte var as snygg :D Hade lixom lite pengar o tänkte att jag kunde köpa en x]

  Blev det snyggt på mig? :D Jag gillar den i allafall!


Japp, det var bara de jag ville säga!


 

Av Me: - 5 mars 2011 19:56

Hejsän Höppsan!


Jaah, det är ganska många som kollar på min andra gubbes[Kortis Filmis] korta filmer! Jag skulle kolla på en av Moa1111's filmer när jag såg en sak! Titta:

  Jaah, det kanske inte syns så bra men det står:

Kolla på  kortis filmis filmer ;D Hon har as många!

Tack Moa! Det var snällt :D


Sen ska jag visa en sak när jag skulle prova lite kläder på Kortis Filmis för jag visste inte vad jag skulle köpa för mina pengar! Så det laggade lite. Titta:

  Haha! Ett annat hår som jag har är i bakgrunden!   Haha! Laaaaaagg!

Men sen bestämde jag mig för att köpa kläder som var likadana som Me:'s! Såhär blev det:

    Lika? xD

Jag lvlar också snart på Kortis Filmis så ge gärna autos! Försökte ta några bilder på oss två också :D

     

Hehe! Visst är vi ganska lika ändå? xD


Just nu sitter jag o spelar msp, tittar/lyssnar på melodifestivalen o äter en stoor chokladkaka xD

  Möms!   Men du får inte smaka ELLER röra! Icke sa Nicke!  


En till sak! As många frågar om jag vill vara ihop elr dampar ihop - knappen!      NEEJ! Jag är kär i en annan kille o vill försöka bli ihop med honom! >:[


Aja, nu ska jag spela msp x]

 

Av Me: - 5 mars 2011 18:46

Tjeeeenare xD


Igår kväll så sa Primpo att han skulle sluta så då var det begravning i Jakob_cools träfgård o Jakob_cool höll ett tal som gjorde mig gråtfärdig! Fick faktist tårar i ögonen.

Fast här har redan Jakob_cool dragit!

Men sen efteråt gick jag, DEMI226 o Korven22 till Primpos trädgård för att se om han var där men han kom sen ändå. Vi bad honom att inte sluta o då sa han såhär:

- Om 30 personer kommer på min begravning imorgon [Alltså idag] och alla ger auto så stannar jag!

Han sa att det skulle vara 21.00 Jag tror att det skulle vara i hans trädgård!

Men sen kom det en till tjej o så hade vi lixom, vad ska man säga, minifest hos honom x] Jag fick en najs bild också!

  Hejsan Hoppsan Primpo! Vad tror du Bailey tycker om det där? xD

Juste, innan vi fick veta att Primpo skulle sluta var det fest hos Jakob_cool o jag fick mig en lite mumsbit xD Fast sen kom LEAF! o försökte sno den >:[

  Vi åt upp Jakob   Mwoahahah!


Sen loggade det in en tjej som typ inte hade varit inne på jättelänge som jag trodde typ var i lvl 4 när jag såg henne. [Ta inte illa upp om du läser det här]

    Den första bilden jag tog blev lite o suddig så jag gjorde såhär istället x] Men visst tror man att hon typ ät i lvl 4? ^-^

Men titta vilken lvl hon igentligen är:

  Hehe.. Som sagt, om du ser/läser det här så ta inte illa upp. Lixom alla får juh se ut som man vill! Det är inget fel med det!


Aja .. Nu ska jag äta, bloggar mer sen! Ska visa när jag skulle leta lite kläder till kortis filmis mm..


 

Av Me: - 4 mars 2011 19:31

Hejsan Hoppsan i brallan xD


Rune här! Villä bårå sägä att vi hör en nyä häder xD Bläv dän snögg?

  Kömmäntärä gärnä xD Däh väh allt föh mig åh!


Härä brööh!

 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards