- ♥ Me:

Alla inlägg under januari 2011

Av Me: - 31 januari 2011 20:58

Här kommer en video som jag o min kompis Emmy hittade .. Det är massa roliga bebisar som gör roliga misstag   


Klippet:

Av Me: - 31 januari 2011 20:25

Hallå däär!


Idag har jag varit med Emmy    Vi har haft jättekul o hittade ett as najjs klipp på youtube som jag kan lägga upp sen ;D Innan jag skulle gå [vi var hos Emmy] så försökte Emmy bygga en katt av ett kortspel men det gick nt så bra xD


Igår så klippte jag mig, ja elr .. min mamma klippte mig ^^ .. Kan lägga upp en bild på de också om ni vill? :]


Nu kmr ja nt på mer så deså ..

Hare super duper gött så länge ..


Kram o puss

Hanna


  Emmy, Josse o jag som små :D


P.S: Videon kommer nt i detta inlägg utan de kommer sen :]

Av Me: - 29 januari 2011 11:22

Hallojj!


I torsdags var jag med Josse o vi hade jätte kul    Vi sminkade oss o tog lite bilder som jag tänker lägga upp   


I dag så ska min mormor och morfar på en Jerry Williams konsert så då ska vi ta hand om deras hund som heter Barney    Dem hade en annan hund förut också som hette Wilma men den dog under sommarlovet   


Här kommer en bild på Barney:

 

O här kommer min älskade Wilma ;< :

  Saknar dejj gumman


De blev mycke bilder den här gången ;>

Hare gött

// Hanna ♥

Av Me: - 26 januari 2011 11:11

Hej!


De var ett tag sen jag bloggade, men jag har varit i Dalarna o åkt skidor. Men i måndags när jag åkte skidor skulle jag hoppa på ett hopp som hade en gren framför sig .. Jag trodde nt att grenen var så tjock så när jag åkte rakt på den tappade jag balansen o trillade så nu har jag jätte ont i min högra arm    De gör verkligen jätte ont o imorgon har jag gitarr men jag kan nog nt gå :'<


Men en god nyhet är att jag äntligen är Vip på min andra gubbe på msp, den heter Kortis Filmis.


Mvh

Hanna

Av Me: - 21 januari 2011 16:43

Ja, nu är det äntligen fredag! Ja, ledig i två dagar tänker man men nt i morgon o_O WTF! Tänker väl du, men så är de för mig, har öppethus imorgon på skolan så man måste vara där :| nt så kul, vi ska vara där klockan 10 o vi får gå hem klockan 13 tror jag, men en fördel är att vi får vara lediga på måndag :) Förlåt för att jag nt skrev ngt igår men jag hade gitarr vid tre o så var jag med kompisar efter de för vi skulle på öppet hus på en annan skola som jag kanske ska börja i. Just nu sitter jag o skriver detta inlägg på min mobil [har en mobil som eh pro, alltså har tangent bord.] lysnnar även på musik på datorn :) ska snart logga in på habbo. Hare gött// Hanna

Av Me: - 19 januari 2011 17:29

Hej hej!


Idag har det varit en helt vanlig dag! Varit i skolan o så .. förutom att killen jag sitter brevid nt vah sjuk idag! Så de känndes konstig att någon satt brevid mejj    [Fast han har bara varit sjuk i två dagar men ändå] Vi fick nya platser i måndags o min blev eh rätt okej.


Har också spelat lite habbo idag o blev Vip på den, Jippie!   

Annars har deh nt hänt så mycke mer .. Inget jag kan komma på i allafall, inget på minnet just nu   


De var nog allt!


Pözz o kram

Hanna 

Av Me: - 18 januari 2011 18:15

Halloj!


För er som nt vet deh, så har jag en gubbe på msp [MovieStarPlanet]. O för er som nt vet deh, så heter jag [På msp] Me:   


Just nu händer deh nt häller så mycket, min storebror är sjuk men inget annat direkt. Jo, förrästen, jag o min mamma håller på o kollar på London resa, ska kanske åka dit i april nån gång   Längtar sååå .. Jag vill åka NU!   


Jaa .. Kmr nt på mer o skriva nu ..


God bajs

//Hanniz 

Av Me: - 18 januari 2011 18:02

Hellu alla ni som ens tittar  


Detta är mitt allra första inlägg! O-M-G!  

Okej, skojja lite bara ..


Just nu sitter jag o spelar lite msp o tuggar tuggummi [HubbaBubba]   


Däh vah allt för idag, bye   

// Hanna  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards