- ♥ Me:

Alla inlägg under maj 2011

Av Me: - 30 maj 2011 16:40

 

Hmm .. Vad har hänt idag?


Jag hade utvecklingssamtal (för er som vet vad de är) o fröken sa bara bra saker om mi o.O Konstig! Hahahahha! Skoja bara x)) Förlåt om ni tycker att jag har dålig humor men jag är såån ^^


Ehh .. o.O Hmm .. Nånting meer??

Juuuuuusteeh :D

Gjorde en bild till min babeh i går :>>

Vaaarshegoodh!

  Hoppas att du gillar den :D <3


Hmm .. Vareh nånting meer?

Jooh!

I morgon har jag skolbytar dag, ska börja i högstadiet nästa år. Visst, tyck bara att jag är lite men jag känner mig stor :D


De kanske var de .. Jaaow o.o

Bye then <3

 

  

Av Me: - 29 maj 2011 13:18

 

Många frågar om jag verkligen har Photoshop CS2, o ja, de har jag! Men den är bara 30 dagars gratis o jag har typ bara 9 dagar kvar :(

Men i allafall! Här är bevis!

  Det kanske nt syns så bra men de kanske syns bättre om man trycker på bilden ^^ o undra nt varför jag har en så ful bakgrund men jag pallar nt byta, o ja, jag har nt Windows 7 men jag köpte min dator för typ ett och ett halvt år sen så då fanns nt Windows 7 ^^


Eh .. Jah, igår när jag var inne på Kortis Filmis så lvlade jag som sagt o här är bevis på de ^^

  

o en annan sak. På Kortis filmis är jag nt direkt vän med någon i lvl 20 :S men den som r i högst lvl är i lvl 17 men i allafall, så tittade jag bland filmerna på högpoängarna bland mina kompisar o titta :o

  Nu syns de nt så bra, men KLICKA på bilden :D Jag har gjort så att man nt ser de andra filmerna utan bara Kortis Filmis film! Här är en till bild ^^

  Hehe .. Vill nt skryta ^^)


Sen gick jag till Elenos rum o titta så jäfflah många pets hon har :oo

  Hehe .. Förlåt att bilderna blir så små men jag vet nt varför de  blir de o.O

Men på tal om pets! Min boonie på Me: har blivit lvl 1 :D

  Jippi! Grattis Afro Dite :DD


Sen spenderade jag lite tid igår med en av mina bff's ExtraPris :D Titta så söta vi är ihop!

  Men bli gärna hennes vän o titta på hennes filmer :D Hon har nu 50 korta filmer! Hjälp henne lvla också, genom att titta på hennes filmer! o till alla er som vill veta så är det KortaFilmarens nya gubbe. Jag har gjort ett inlägg jättelångt bak om när KortaFillmaren blev avstäng från msp :( Men nu är hon tillbaka, snyggare o friskare :D

Finns för dig gmn, o om du någon gång funderar på att skapa en blogg så ska du veta att jag kan göra en design åt dig :D Allt för dig gmn <3


Okejj, de kanske blev vääldigt mycket om Kortis Filmis i de här inlägget men aja .. Bye <3

 


Av Me: - 28 maj 2011 21:02

 

Hehe .. Ville bara säga att Kortis Filmis är i lvl 12 nu :D Jippi!
en jag frågade folk vad de stog att jag var för lvl när man tryckte på mig o då svarade typ alla lvl 11 o.O Wieerd -.-

Men hinner nt blogga mer nu!

Ska titta på en film som heter "The Wedding Singer", har sett den förut o den är asbra! Rekomenderar den! :D


Aja .. Bye så länge <3

 

Av Me: - 27 maj 2011 18:07

 

Hehe .. Har gjort en ny design igen. Men nu när jag har lärt mig att animera så är headern animerad :D

Titta!


Image and video hosting by TinyPic

Heeh .. Gillar att göra så! o ny har jag gjort så att headern "smälter" in i bakgrunden ^^

o nu fick min boonie vara med :D Lyllo henne (Hon heter Afro Dite ^^)


Aja .. De spöregnade nyss o åskade o någon blixt kunde jag se! o Jag som är hemma själv :S Jag kan faktist erkänna att jag nt tycker de är så kul att vara ensam när de åskar o blixtra. Men som tur är har jag två katter varav båda är vääldigt gosiga :D Så satt i sängen o spelade Nintendo DS (Hade inget annat roligt) o hade den ena katten i sängen o gosade :D Vääääldigt mysigt!


Aja .. De var allt tror jag!

Eller, juste! Lvlar snart på Kortis Filmis. En auto kanske? :>


Bye

 

Av Me: - 26 maj 2011 15:16

 

(Veet, ska ändra den där texten snart ^^)


Men i allafall! Är klar med min look till temat! o här är den (Med animeringen jag köpte!)


   

Image and video hosting by TinyPic

Jag vet att jag har härmat Jennistar men de är många som har gjort de ^^ o de är coolt när den blinkar :}


Aja .. De var typ allt .. o.O Heeh ..

Bye <3

 

Av Me: - 26 maj 2011 10:00

 

Heh, förlåt för att jag nt blogga igår men jag är hemma o är sjuk, mår lite bättre idag, hade lite feber igår men de hindrade mig nt från att sitta vid datorn igår. Gjorde en ny header men håller på med hela designen just nu! Gjorde även två andra bilder igår! Först den här! Min boonie som är färdigväxt :D

  Heeh, börjar lära mig lite mer i Photoshop nu ^^ Fast min "Trial Version" håller på att gå ut :S Vill nt de! Har bara 12 dagar kvar av den! :(

Aja, här är andra bilden av en look som jag köpte igår!

  Hehe, vissa vet nog vem jag köpte den av ^^


Aja, de är nytt tema på msp! Det är ..

Image and video hosting by TinyPic

(Hehe, har lyckats animera en bild i Photoshop ock lyckats lägga upp den på bloggen :D [Stolt] )

Hehe, läkar tema ^^

Aja ..


Snart är heela den nya designen klar. Vänta bara!

Bye

  


Av Me: - 23 maj 2011 20:40

Ville bara säga att msp laggar som fääehn för mig D; Titta själva!

Kanske lite liten bild men endå .. Ni ser, så där såg de ut ett tag men jag relogga ^^


Men under tiden gjorde jag en liten, enkel bild! Hade inget för mig så ..

   Häähää :D Blev ganska nöjd ändå, för att ha gjort de lite "Slarvigt" :}


Aja .. De var bara de! Bye <3

 

Av Me: - 23 maj 2011 19:37

Idag i skolan har tjejerna gått i väg med våran skolsyster o haft lite tjejsnack ^^) De var jäääääätte kul (Not) men vi höll på o garva ihjäl oss för vi är i den åldern då vi tycker sånt är kul (vi pratade om kroppen o sånt) o vi misstolkar typ allt ^^ Sen fick vi typ ett berg av tamponger o bindor ^^ Hon sa att de var bra att ha i skolväskan i fall att de skulle hända helt plötsligt så nu ligger dem där nere i min skolväska ^^


Har nt så mkt att göra just nu så jag gjorde denna bild på mitt öga ^^

   Höhö 8]


Aja .. De var väl allt tror jag! Bye <3

 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards