- ♥ Me:

Alla inlägg under juni 2011

Av Me: - 29 juni 2011 23:58


De är nytt tema nu :) Passar på att blogga om de nu, eftersom de nt kmr bli något bloggande i mrogon, ska ju till Gröna Lund :D

Jao, är är temat! 

   Jag gillar verkligen inte temat, de fanns typ inget snyggt, jag köpte bara den där Egypt Dance som han gör på bilden. Jag gillar i allafall nt temat men de kanske finns vissa som gör de ^^


Jao, kmr nt bloggat något i morgon, ska ju till Gröna Lund som sagt. 

Kmr sakna er, kmr drömma om er i natt xD Hahah ;DD


Men innan jag går måste jag fråga er vilken header ni tycker att jag ska ha ..

1 .  2.   3. 


4.   

Image and video hosting by TinyPic(Jag vet nt om hela den headern kommer upp men de går att trycka på den)

5.   6. 

Japp, de är bara att rösta på! 

När jag loggar in nästa gång hoppas jag på att ha jättemånga röster!


Bye, kmr sakna er

 

Av Me: - 29 juni 2011 16:18

 


Jao, idag ska jag spela tennis som sagt. Min pappa kommer hem när som helst, så då ska vi åka iväg. 


I morgon ska jag till Gröna Lund :D 

De kommer Kanske inte bli någgot inlägg då, men förhoppningsvis kanske de blir de :)


  Jag tycker den är rolig. Alla kanske nt fattar men de är så att när Alan (Han till höger) pruttar råkar de komma i brallan, så då säger han till Jake: Håll ögonen öppna efter en mack :D

Jag tycker att den är rolig, men alla kanske nt har samma humor som mig ^^


Vill bara visa en till Annoying Orange, som jag tycker är rolig :)

Hehe .. Wazzuup :DD


En annan sak som jag stör mig på, Jag får ALDRIG presenter, om jag vill att någon ska köpa något jag har på ö-listan så gör ingen de, så jag får samla själv. När jag fyllde år gav INGEN mig en present o bara TVÅ sa grattis :( 

Men när andra fyller år får de ALLT på sin ö-lista, men sen när de frågar om de kan få nånting på ö-listan typ en månad senare, ja då får de de :/ De känns som jag nt betyder något. Men jag får väl leva med de :S

Och innan ni går, skulle ni kanske kunna ge mig en auto på Msp, elr se mina filmer? Jag har varit i lvl 11 sen i typ Januari. Fast, eftersom jag nt betyder något så tänker ingen ge mig auto, elr se mina filmer. Så de har ingen betydelse att fråga efter de ;/


Jaja .. Bye ..

 

Av Me: - 28 juni 2011 19:12

 


Jao, har nt så mkt att berätta egentligen så jag börjar med Dagens Videoklipp!

Diggar verkligen låten. Tror jag ska ladda ner den på mobilen Tummen upp för den   (Dålig smiley men aja ^^)


Hehe, jag o Musse (Safy09) var i mitt rum så började trappan prata så blev vi lite rädda o börja springa, men vi sprang åt varsitt håll så de så ganska roligt ut!

  

De ser ut som vi springer mot varandra o försöker kramas xP

Men på tal om Musse. Vi spelade Annoying Orange x) 

Musse bah;

- Hey Apple! Apple, hey. Hey Apple!

Jag bah;

-What?

Hon bah;

- You look fruity :D

- Hey Apple! Apple, Hey. Hey Apple! 

Jag bah;

- What?

Hon bah;

- Hey Apple! Hey Apple!

Jag bah;

-WHAT?!

Hon bah; 

Knife :D

Då sa jag AAH! o förresten, Sb (Star_boy) var också där så Safy bah;

- Heey Pear!

Men han sa inget o förstörde allt D; Jag o Orange var ju så bra! Så förstör han allt D: De ska du få för >:DD


Jao, i morgon ska jag som sagt spela Tennis med pappsen xD Så då kmr jag nt blogga något på kvällen! Men ni klarar er hoppas jag :) Baii sålänge

   

P.s Adda mig på Fb, men jag addar bara msp gubbar!

Msp Messi

Skapa en profillänk

Av Me: - 28 juni 2011 00:14



Nu har jag gjort en ny Design igen, hoppas du gillar den! :)


Idag har vi anmält mig till Hösterminens dans. De är bestämt, jag ska dansa med 16 åringar ^^ De är en grupp för 12-16 åringar så jag kommer vara en av de minsta :S Fast jag behöver nt oroa mig, jag har ju gått på dans i halva mitt liv ^^ Höhö ..


i morgon ska min pappa boka en tennis tid så att han o jag kan åka iväg en kväll o spela. Vi får se vilken dag de blir, men de kan ju nt bli torsdag för då ska vi till Grönan, men de är nt säkart att vi ska dit på torsdag för de kommer kanske regna då ;/ Men vi får hoppas att de nt gör de :]


Och jag har fått frågor på varför de står "♥Ragge♥" i min Pratbubbla o de är för att jag o Moa1111 är Ronny o Ragge, jag är Ronny o hon är Ragge x) 

Om ni nt vet vilka de är så får ni Googla elr Youtube:a :P


Jao, de var väl allt, bye <3

 

Av Me: - 27 juni 2011 13:31

Eftersom jag har varit i Dalarna har jag nt bloggat något så då kan jag väl uppdatera lite nu.


De är ett nytt tema! De kom faktist redan i Onsdags! I allafall, de är .. Förlåt för de lilla bilden men jaja .. ^^




 

Jag tycker den är rolig :D höhöh .. xP


Jag ska till Gröna Lund på torsdag :DD Jag är sååå glad. Ska dit med min mamma, pappa o bruursään ^^

Mamma o pappa ska jobba lite inna, så jag o min brorsa måste åka tåg dit själva. Men de är ingen fara :) Vi klarar oss ^^

De ska bli askul, har längtat hela året!


Men aja .. Kmr nt på mer nu. Bye <3

   

Av Me: - 22 juni 2011 20:34

Sry att jag nt bloggat på ett tag :S

Men nu så bloggar jag :D


Jag hade tänkt att börja med en ny kategori!

Den heter:

Vi får se om den kommer hålla men jag kan väl pröva.

Jao, i dagens Dagens Videoklipp kmr jag ladda upp något videoklipp, de kan vara en video elr en låt. Japp. Här kmr Dagens Videoklipp!

 Hehe .. Jag tycker den är ganska rolig . Kom nt på något annat videoklipp ^^


Japp, i morgon åker jag till Dalarna :S Men vi har en bärbar dator med oss så jag kmr logga in ibland men de kmr nog nt bli något bloggande :/ 


Idag fick jag i alla fall höra att jag är Populär o att min blogg äger, Tack till er två som sa de   De betyder mkt för mig :)


De var allt!

Bye <3

 

Av Me: - 20 juni 2011 15:10

De flesta vill se mig irl, men jag tänker nt lägga upp nån bild. Men jag kan säga att förut var de här en blogg om mitt liv irl men jag ändrade mig, men när de var de så la jag ut lite bilder på mig irl, så jag vet nt om jag tagit bort alla bilder. Så de kan finnas nån bild kvar nånstans, de är bara att leta, men i såfall är den bilden gammal, jag har förändrats x]


(Besök Diamantkristalls blogg genom att klicka HÄR!)


Jao! Hade typ inge mer o säga förutom att fortsätta rösta på vilka ögon jag ska ha!

 

Baii <3

 

Av Me: - 19 juni 2011 20:42

Jao .. Vill nt vara tråkig o nt blogga så mkt så jag kan väl blogga nu. ^^


Jag har precis ätit mat!

Jag åt  med falukörv ^^


Jao .. De kanske var de jag hade att säga xD

Kmr nt på mer o.O

Elr jo, förresten, jag kanske ska börja använda msp smileysar här på bloggen. såg en annan blogg där de var en som hade de :D

De var ganska smart faktist!


Jao, nu var detta inlägget tyvärr slut! Baii

    

P.s Glömm nt att rösta på vilka ögon jag ska ha!

 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards