- ♥ Me:

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Me: - 19 juni 2011 20:42

Jao .. Vill nt vara tråkig o nt blogga så mkt så jag kan väl blogga nu. ^^


Jag har precis ätit mat!

Jag åt  med falukörv ^^


Jao .. De kanske var de jag hade att säga xD

Kmr nt på mer o.O

Elr jo, förresten, jag kanske ska börja använda msp smileysar här på bloggen. såg en annan blogg där de var en som hade de :D

De var ganska smart faktist!


Jao, nu var detta inlägget tyvärr slut! Baii

    

P.s Glömm nt att rösta på vilka ögon jag ska ha!

 

Av Me: - 19 juni 2011 18:15

I morse när jag loggade in var de lite lagg kan man säga ..

   Hehe .. Liite lagg kan man säga! ^^


Och .. Hehe .. Jag hehe .. åt nånting .. hehe dåligt igår tror jag :S

Jag råkade göra under mattan D; Jag skäms såå!   


Men igår i allafall så satt jag o kollade igenom massa looks som folk gjort av mig o titta på den här o.O  De kanske nt syns så mkt men titta på mina ögon (Klicka på bilden) De har annan färg, jag tror mina läppar också har de där! De ser askonstigt ut ^^


o på tal om ögon, hjälp o bestämma vilka ögon av de här fyra jag ska ha!

   Rösta i kommentaren!


Jao, de var väl allt!

Bye <3

P.S Kom nt på nån bra plats där jag fick in en bild så den får bli nu :D

   

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards