- ♥ Me:

Direktlänk till inlägg 9 juli 2011

Se Mini Me: irl ;o

Av Me: - 9 juli 2011 23:50

Jag har varit på fest hos en kompis idag, men var ett tag sen men jag har bara nt orkat logga in ^^

   


Men som rubriken säger, Se Mini Me: irl kan du göra Här!


De är Cutiies blogg men jag, Chelsy o Alex-Boiii gästbloggar där som sagt. Så de är nt min blogg. 

Men de är faktist roligare att blogga där för de är mkt mer besökare där en på min blogg så då känns de som om folk faktist bryr sig om de man skriver. Här har jag bara typ 3 elr 4 besökare per dag D; De känns som om jag skriver för Luft :/


Men jao, jag kanske ska sluta blogga här o börja på Blogg.se istället elr så slutar jag blogga över huvudtaget :S


Bye bye

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Me: - 20 augusti 2011 22:22

Hejj Hejj! Som ni vet har jag slutat blogga, men jag funderar på att kanske börja igen. Men jag har i allafall börjat med att förnya bloggen med en ny design. Jag har gjort den själv, så att ni vet. Hoppas ni gillar den :)     ...

Av Me: - 19 augusti 2011 11:56

Hejj Hejj ^^ Jag har slutat blogga, eftersom jag är i lvl 12 nu på msp. Jag vet att jag lovade att lägga upp en bild på bloggen förut men de blev inte så. Istället för att lägga upp bilden nu så klistrar jag bara i en länk ;P Så nu komemr ni ...

Av Me: - 24 juli 2011 20:26

Hejj Hejj ;D Ska pröva att lägga in ett spel o se om de funkar :D Jaja, härr kmr spelet ^^) Ragdoll Physics 2 Click here to play this game  Hehhe, tog bara något spel jag körde ^^ De är rätt booring men jaja, ville bara pröva ;) Baii ba...

Av Me: - 21 juli 2011 19:18

Hejj Hejj ^^ Jag har funderat lite på att sluta blogga. Jag hade nt tänkt ta bort bloggen men jag hade tänkt sluta att blogga ;/ När jag blir lvl 12 på msp så kmr jag lägga upp en bild på mig irl på bloggen men jag kmr även sluta blogga. Jag ...

Av Me: - 19 juli 2011 13:42

Haalluuh ^^ Jao, rubriken stämmer. Ni undrar säkert varför jag skriver de, o jag kan säga varför. Elr nä, jag kan nt bara säga, jag kan Visa också :D Här har ni beviset! Jag chattar med mig själv x)   Jag hade så tråkigt o hade ingen a...

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards