- ♥ Me:

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Me: - 4 juli 2011 20:10


Jag har köpt nya ögon :D Hehe, så här blev de ..

 

Före

 

Efter

Vart de snyggt elr? :) Jag blev rätt så nöjd faktist, lite kul att variera ibland. Fast jag blev i oförsig pank men mitt vip går ut om två dar så då ska jag kanske köpa nytt om jag får :D


Nu till ..

 

Enligt mig är de en grymt bra låt ^^ o Han som sjunger e faktist svensk :o


i allafall, om ni vill veta vilken header som fått flest röster, klicka HÄR!

Ni kanske tänker "Men vad jag ser i kommentarerna så fick en annan header flest röster? :o" Men de är så att jag har fått Mail om vilken header man röstar på så då vann den headern o jag ska snart byta till den. Ska bara bestämma en bakgrund först ;)


Jao, glöm nt att ge autos, min fame ser ut såhär just nu;

 

o kom ihåg, när jag lvlar, då kmr de upp en bild på mig irl här på bloggen :)


Jao, de var allt, bye <3

 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards