- ♥ Me:

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Me: - 2 juli 2011 21:48


Ville bara säga att när jag blir lvl 12 så kmr jag lägga upp en bild på mig irl .. 

Många har lixom velat de så nu måste ni kämpa för att få de ^^

Se mina filmer, ge auto o sånt lixom :) 

*Tänker* Jag är smaart >:D

i allafall .. Såhär se min fame ut just nu ..

Så snälla .. :S Jag vill lixom lvla o ni vill ju se mig irl så då blir de rättvist ^^


Men de var allt jag hade o säga, o fortsätt rösta på header, via kommentar elr mail på msp :)

Baii

   

Av Me: - 2 juli 2011 13:43

Jao, i torsdags var jag på Gröna Lund :D

De Var askul! Jag prövade såklart nya bergodalbanan Twister o den var asrolig :D Pop-Expressen o Twister är mina favortier. Jag kan säga att om man gillar Kvasten, då gillar man Twister :D 

 o Förlåt för att jag nt loggade in igår men jag var astrött sen jag var på Grönan ^^


Jag kmr nt på så mkt att skriva .. 

Glöm nt om att rösta på headern i inlägget under!


Bye <3

 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards