- ♥ Me:

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Me: - 19 juli 2011 13:42

Haalluuh ^^

Jao, rubriken stämmer.

Ni undrar säkert varför jag skriver de, o jag kan säga varför.

Elr nä, jag kan nt bara säga, jag kan Visa också :D

Här har ni beviset!

Jag chattar med mig själv x)

 

Jag hade så tråkigt o hade ingen att chatta med när Diamantkristall (o några till) inte är inne så jag chatta med mig själv ^^

De där är nt hela konversationen men ni skulle bli uttråkade av att läsa de ^^

Bara Diamantkristall får se hela Versionen för att hon är med i den :DD


Här är en annan grej jag såg när jag var inne på Kortis Filmis!

Liten drake o långt bort x)

Jag vet att drakar är väldigt liten när de är nyfödda men nt så små o de brukar ändå var brevid sin matte/husse/ägare (xP) där nere.

Men jaja ..

Titta på de här :'>

 

Vi hamnade under varandra på listan ;> 

Najjs (yy'


Men ska snart iväg o springa med min mamma ^^

Behöver lite motion på sommarlovet när man äter lite mer än vanligt. I allafall jag xP o så sitter jag still lite o solar (Fast nt den här veckan när de typ bara regnat hela veckan i Dalarna) o så sitter man vid datorn o spelar msp o andra spel. Elr Jag spelar ett annat spel också ^^


Men baii Baii

   

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards