- ♥ Me:

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Me: - 7 juli 2011 22:51

Förlåt att jag nt bloggat något idag men jag har varit så glad idag att jag nt kunnat blogga ^^ Nu undrar ni säker varför jag är glad o ja, de ska jag säga er. De är så att jag friade till Star_boy idag o han svarade ja :DD

Jag är så glad :D Men en tjej sa till mig att de bara är killen som kan fria men jag vet flera stycken där de var tjejen som fria, sådeså!

I allafall, här är två låtar till min lilla Sb ;DD

Hehe, en sak är ganska roligt, jag kan både de låtarna på gitarr x)

Men jag kmr nt på någon Dagens Videoklipp D; Hur ska de går? :S


Jo, de är så att _Cutiie ska åka till Uppsala i morgon så då ska jag o två till ta hand om hennes blogg :) Ni kan besöka den genom att klicka precis .. HÄR :D


Japp, kmr nt på mer att skriva om, bye

 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards