- ♥ Me:

Alla inlägg under mars 2011

Av Me: - 31 mars 2011 17:11

Heejj :D


Har gjort ny design nu! Blev ganska nöjd faktist!

Vad tycks?

Header:

  Minibild till höger:

 

O så har jag ändrat förger o sånt så de kan se lite konstigt ut i början eftersom jag hade svart förut! Men nu äre vitt!


På headern är de Me: i rosa o Kortis Filmis i rött :]

Tror de är den bästa headern hitills som jag har gjort :>

Aja .. Byee <3

 

Av Me: - 31 mars 2011 14:52

Shululu! ^^


Jäpp! Nu äre nytt tema på msp! Här är det!

  Jag har två looks till nya temat! Vilken är snyggast? :D

1.

 

2.

 

Rösta gärna! :D

Här är animeringarna jag köpt!

  Human Snake och

  Potato Head :D Men titta de dåliga med Potato Head!

  Man kan nt spara när man har ändrat pratbubblan [om man har de håret] så varje gång jag ska ändra pratbubblan så måste jag byta hår >:[ Dumma potatis huvvet!

Men jag har en idé till en film så jag kanske ska göra en ny film :D Jihihih ..


Aja.. De var allt! Byee <3

 

Av Me: - 30 mars 2011 11:34

Heejj :>


Det var nt så jättemånga som frågade men här kommer svaren på de som frågade!


Av: KortaFilmaren

Heej Me:


Här kommer mina frågor:
1. Hur mycket sc har du nu?
2. Om jag skulle starta en blogg, skulle du läsa den då?
3. Kan du bjuda in mig till msp eftersom min gubbe är låst? :<
4. Saknar du mig på msp?


Aah .. De var allt! Jag saknar i allafall att spela på msp o chatta med dig :(


/ KortaFilmaren


Svar:

Heejj :>

1. Hehe .. Just nu har jag   .. Nästan 10.000 :]

2. Jaa, såklart jag skulle!

3. Men det är juh självklart jag kan! Jag vill juh ha tillbaka dig juh

4. Men .. De vet du att jag gör! Samma sak har juh hänt med Kissy som hände med dig :<


/ Me:


Av: Lisa 02

Hej Me: Fin du e. men nu skulle jag ju fråga frågor...
1. Vad är det mesta Sc du har haft??
2. Vad heter du (irl)???
3. Hur gammal är du (irl)???
4. Vad tänker du när du ska trycka på ''köpa'' om du vill shoppa något???
Det var nog alla mina frågor. Hej då!
// Lisa 02


Svar:

Hej :]

Tack du också :D

1. Ojj .. Jag vet nt men jag  tror de är 32.000 nånting :)

2. jag heter Hanna irl ^-^

3. Jag är 12 år irl, fyller år på alla hjärtansdag :>

4. Jag vet nt riktigt! Jag brukar tänka på hur mycket sc jag har o hur mycket det blir över! Jag tänker såklart också på om jag verkligen vill ha de, annars är de juh bortslösade pengar om jag nt vill ha det igentligen!


/ Me:


Av: mirandis

Hej!
För det första ville jag bara säga att du är min största idol på msp!
För de andra så har jag två frågor! Du byter juh ögon hela tiden!
1. Vad har du för ögon nu?
2. Vilka ögon är de o vilken färg o så?


Hehe .. Hoppas jag kan få ett svar!
// mirandis


Svar:

Hej mirandis!

Tack, det är ju alltid kul att ha ett fan :D

1. Just nu har jag de här ögonen:

   

2. De är de här ögonen   och de här färgerna

 

Hoppas du fick svar på dina frågor :)

/ Me:


Av: Hanna.00

Jätte fin blogg!
Kolla gärna på min också! (;
(Har en med linke99 också som heter Hannizlinke.bloggplatsen.se)
http://Hannamsp.bloggplatsen.se


Svar:

Tack så mycket! Din blogg är också jättefin! Jag kan ta en liten titt på din o Linke99s också! :)

/ Me:


Av: Kortis-Filmis

Tjenare kömpis :D


Jööh! Jag har hört [av dig] att du lyssnar på Spotify så jag vill veta hur din lista ser ur :D o vilken är din favvolåt?


/ Kortis-Filmis! 8D


Svar:

Nämen Tjenare mannen :D


Hehe .. Jaah, jag lyssnar på Spotify o här är min lista!

  Man kanske nt ser så mycket men aja ..

Har 31 låtar o min favvolåt är Längst ner; Just Can't Get Enough - Black Eyed Peas!


/ Me:


Av: Chokladteddy

Hej Me:!


Jag har några frågor! Okej.
1. Vem är din idol på msp?
2. Hur mycket fame har du just nu?
3. Hur mycket har du kvar av din VIP?


Det var allt!
// Chokladteddy!


Svar:

Hej Chokladteddy!


1. Jag har nt nån direkt idol men jag är ett litet fan av kissy o Jennistar :) Tycker de har schysst stil! Men jag tycker att Primpo gör bra filmer :D

2. Just nu har jag    så det är nt så jättelångt kvar till lvl 11 :]

3. Hehe .. Jag köpte nytt Vip i 1 månad igår så jag har 30 dagar o 8 timmar kvar!

  / Me:


Hoppas ni fick svar på era frågar! Hej då!


 

Av Me: - 29 mars 2011 12:40

Heejj :D


Jääh .. Idag är jag hemma från skolan för jag har ont i huvvet o i halsen men jag kunde nt låta bli att blogga lite o sitta vid datorn! Faktum är att jag har gjort en ny film på msp!

 

Ingen har sett den :( Hehe .. Kanske för att jag nyss släppte den men ändå!


Här är dagens outfit!

Någon har redan köpt den! :D

 

Men jag satt o kollade igenom gamla looks .. Titta på kommentaren!

  Siara tipsade MIG! :o Fast de var ett tag sedan men ändå! :DD Mwihiih :>

Kolla själva om ni nt tror mig >:]


I allafall! Nu är min vip slut >:[ Men en sak är dålig! Titta!

  Det står att jag kan köpa vip om en timme igen men mitt är slut. Jag tycker att man ska kunna köpa vip när vipet är slut! Bajs på dem >:[


Men de var allt .. Tror jag ^-^

Byee!

 

Av Me: - 28 mars 2011 18:09

Shulululu ^^


Idag har jag varit i skolan [som vanligt] men har aasss ont i halsen. Höll typ på att dö när fröken bad mig läsa en sida i en bok >:[ Vafan äreh merejj Kvinna?! x]


Meen aahh .. Ska typ börja med Dagens Outfit! Här är den!

  Hehe .. Har börjat skriva ~ Hot And Dangerous ~ som namn på mina looks för jag kommer nt på något ^^ Men jag har tyvärr glömt D:et så ursäkta mig!


Hade tänkt ladda upp ett klipp på mig när jag spelar Crazy Train by Ozzy Osbourne men det funkade nt :[ Men aja ..


De var allt! O juste .. De är fortfarande frågestund!

 

Eftersom ingen ville fråga nånting så fortsätter frågandet!


Aja .. Byee <3

 


Av Me: - 27 mars 2011 20:33

Heejj :()


Jaah, Jag har precis duschat o just nu spelar jag msp o äter en klubba x]

Har nt gjort så mycket idag .. Dansat typ, inget mer specieellt .. ^^


Men nu äre i allafall Fröögesünd [Frågestund]!

  [Hehe, tog bara en bild ^^]

Meenn .. Fråååga Pååh Bara :D


Aja, de vah allt! Byee

 

Av Me: - 25 mars 2011 19:13

Hällööh ^-^


Ledsen att jag nt bloggat igår men jag hann tyvärr nt :( Men nu så gör jag juh dääh :]


Jaa, igår vare nytt tema på msp .. Jääs! It is! Luuk!

 

Rococo tävling [Vad nu de är x]

Men aja .. Här är min look:

  Hehe .. Kanske nt så jätte snygg men aja .. Gilla gärna o köp den x]


Men jag har faktist äntligen lvlat till lvl 10 pööh Kortis Filmis :D Jäppäh!

  Men jag vill lvla på Me: också >:[ Har nt långt kvar faktist!

  Titta! Nån som kanske skulle kunna ge en liten auto?  


Aja, ska snart äta Thaimat :> Mööms!

Byee <3

 

Av Me: - 23 mars 2011 19:20

Hehe, rubriken stämmer .. Jag begick självmord genom att ..


Vänta ..

Vänta ..

Vänta ..


Nu kommer det!

*Trummvirvel*


Köpa nya ögon på Kortis Filmis xDD

Bläv däh snöggt?

  Sen en annan sak .. JAG VILL LVLA!!

  Äntäh möckäh kvääär ^^


Aja, ska typ äta snart .. Byee <333


 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards