- ♥ Me:

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Me: - 11 mars 2011 22:41

Hejsan Hejsan!


Hade inget att göra så jag gjorde en liten bild bara! Elr jaah, mixade två bilder!

  Ni kanske tänker:

- Vad är det för konstigt med den där bilden? Jag ser inget!

Men i såfall tänker jag bara säga: Kolla namnet! x]

Här är en annan!

  Här kanske det syns lite mer :D Kolla namnet, leven, famen o Vännerna! Jag är Vip Celeb o Judge också xD Mwoahah!


Aja! Här är en liten tvilling bild på mig, mig, mig o .. mig xD

  Hehe .. O här är en på kortis filmis o mig :>

  Den är kanske lite suddig men aja .. :>


Jöpp! Sådesåh ..   


Bye Bye!

 

Av Me: - 11 mars 2011 21:03

Hällöh!


Sry att jag nt har bloggat förrän nu men jag har nt orkat o så har jag kollat på Let's Dance och annat .. Men aja! Har märkt en sak på msp! De har gjort om chattrummen o lagt till två stycken! Titta!

Ny Strand!

  Shoppingcenter!   Nytt Kafè   Skola   Ny Klubb   Ny Skatepark   Ny Park   Aja .. Ska visa en annan grej också!


Ni vet den där tröjan för tjejer som kostade 5350! De har ändrat de nu!

   

De har sänkt priset med 5000 sc nu! Stackars de som köpte tröjan när den kostade 5350 x]


Titta här då! En ganska rolig grej!

  De hamnade brevid varandra :D What a sammanträffande! 8]


Ajäh! Nue äh däh bäj bäj!

 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards