- ♥ Me:

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Me: - 17 mars 2011 15:12

Heejj :D


Idag har jag studiedaaag! Kuuligt :D o de är nytt tema på msp igen! De är ...

 

Flower Power!


Nu ska jag visa lite bilder på hur konstigt msp såg ut i morse för mig ^-^

  Ser ni texten? Aja, här kommer den ännu konstigare bilder!

  Ni ser, allt är svart [nästan] o texten är konstig. Här kommer en till bild!

  Konstigt vah? Aja, hehe .. Ge auto till henne om du är snäll xD

Men titta när jag skulle logga ut dah! ^^

 

Sen när jag loggade in på Kortis Filmis hade jag fasnat o satt fast i typ 3-5 min x]

  Haha! Så satt jag fast! :D

Sen när jag skulle köpa en keps så dubblade msp de så jag köpte TRE kepsar -.-   En använder jag själv, en gav jag till Diamantkristall så då är de en över .. =/ Den ska jag nog ge till min andra gubbe x] Mwöhöhö! Sen var jag också så klantig så jag råkade köpa en klänning ^^ Mwöhöh ..

  Klantig jag är vah? :]

O ni ser den klänningen som är på andra raden plats nummer 2 :D Typ alla har en sån klänning nu ^-^

Titta själva!

  O så köper alla likadant hår som jag har till också! >:[


Men nu ska jag försöka att nt vara sur. Hehe, har sminkat mig annorlunda men ganska snyggt idag bara för att jag nt hade något att göra ^-^ Man kanske nt ser så jättebra men ändå! [Tagen med min nya kameran, sket nöjd :D]

  Typ fail men aah .. -.-


Kan typ lägga upp något klipp nån gång där jag spelar gitarr om någon vill :)


Aja, bye bye! Ska kanske åka o simma idag [som vanligt] .


 



Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards