- ♥ Me:

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Me: - 10 mars 2011 18:29

Hehe .. Glömde skriva att det är nytt tema på msp juh!

Det är ...

 

Födelsedags Tema! :D

Najsigt Bajsigt! x]

Tjejerna har såklart nya ögon igen ^^

  Aja .. Hinner nt blogga mer nu! Ska äta!

Bye bye!

 

Av Me: - 10 mars 2011 18:10

Helluh :D


Idag har jag vart i skolan [som vanligt] och så har jag haft gitarr! Har ganska ont i mina fingrar för vi spelade en låt med Ozzy Osbourne som var as jobbig! Elr jaah, vi spelade introt på den! Låten hette Crazy Train, jah, den var typ lite crazy också ^-^ F*n vah de gick fort! Det är därför jag har så ont i fingrarna för att det var ganska svårt o så har jag övat mycket hemma o så gick de så snabbt! Men aja ..

Kan se om jag kanske kan lägga upp något lite klipp elr så ..

Det här spelade vi! Elr inte allt men det ända fram tills tiden är 0:18! Det spelade vi :D

Vi spelade även I'm Yours med Jason Mraz! Elr, jag tror det är med z .. Äh! Jaja!


Snart ska jag äta mat o sen ska jag o min pappa åka o simma i Tibble Badet Medley! :D


Måste gå nue x] Måste göra läxor o sånt vettu!


Bye Bye!

 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards