- ♥ Me:

Alla inlägg under februari 2011

Av Me: - 28 februari 2011 23:58

Nu har jag äntligen fixat veckans sötiz! Så här kommer det!


 

Denna veckans sötiz är ...


 

Hlinka_99 <3

Grattis!


Hlinka, du är en underbar bästis o du ställer upp för mig! Du är som en syster jag aldrig fått! Du ska veta att jag älskar dig! <3 Därför fick du bli veckans sötiz!



Haha! När jag började skriva detta inlägg var klockan 00.00 på den första mars :D


Puss o Kram

/Hanna <3

Av Me: - 28 februari 2011 23:03

WTF?! Om ni kollar i förra inlägget står det:


/Hanna &clubs;


Lixom WTF?! De skrev inte jag o.0 Weeiird!


Aja .. Nu ska jag försöka fixa veckans sötiz! Byyee


/ Hanna!

Av Me: - 28 februari 2011 22:56

Hejsan Hoppsan!


Jag ska nog börja ha en Veckans sötiz tror jag! Aa .. De ska jag nog! JAA! De ska jag! Nu har jag bestämt mig! Men vem ska vara denna veckans sötiz?   Jag vet faktist inte! Eh .. Humm .. Jah .. Okej, nu vet jag! Men jag gör det i nästa inlägg o såå .. Japp! De gör jag! Eller hur? Aaa! *Tänker* Fan vad jag eh konstig! Sitter här o pratar med mig själv! Hur knäpp får man vara?    Hoppas inte jag tänker högt nu också! Gör jag det? Nee .. De tror jag inte! ... Vänta ... Nu TÄNKER jag till och med med mig själv! Gaaah!


Jaa .. vill bara berätta att jag ska börja med veckans sötiz, så ni som läser vet de!


/ Hanna &clubs;


Av Me: - 28 februari 2011 22:27

Japp, Rubriken stämmer!


Jaa .. Som rubriken sagt; Me on msp right now:

  Jag vet, jag vet! Jag har 11.969 sc men tigg inte om presenter bara för de! Jag hade tänkt o spara lite pengar eftersom jag o Hlinka planerar att skapa en typ twin look tillsammans! Så kom inte o säg att jag är självisk!


Haha! Har gjort en ny film:

Fjärtis VS Fjårtis!

Fjärtis = Me: 

Fjårtis = Jakob_cool


Där ska alla rösta på mig eller Jakob  o typ alla har röstat på mig xD

       

O en massa mer! Kolla själv! :D

Hahah! titta här är tönten [Ta nt illa upp om du läser detta, jag skojar bara]:

  Skoja bara med att ringa in "Stop friendship" -knappen! Elr gör jag? >:D

Han är elak i allafall! Han vill inte säga vem han är kär i [på msp] till mig o LEAF! >:(


Aja .. Nu vare slutt xD


Ha de gott, igelkott ^-^


/Hanna <3

Av Me: - 28 februari 2011 12:29

Hejsan Svejsan!


Igår så hade LEAF! fest/party vid typ 00.00 tiden xD Vet, det kanske inte är så många inne då o de var precis vad det var :D Det kom verkligen inte många dit! Från början var det bara LEAF! och Jakob_cool men sen kom jag o då åkte vi båt i LEAF!s trädgård xD Jag vet, det låter konstigt men det var så! Sen kom det några "noobs" som jag inte kommer ihåg vad de hette x] Sen kom Aschmed [Jag tror han stavade det så] o sa att han skulle klippa min tung xD Gaaaasshh vah kul jag hade! Hoppas vi ska göra om det idag igen!


Men igår innan jag gick på partyt så gjorde jag en film till tävlingen [men jag ska inte släppa den än, utan jag gör det den sista dagen] men då märkte jag en rolig sak när jag skulle byta kläder på en person xD Titta:

  Hahaha! "null" :D



Men idag ska jag kanske köpa ett Ed Hardy skal till min IPod Touch =D



Hare Bra, Kexchokla xD

/Hanna <3


Av Me: - 27 februari 2011 00:08

HEEJJJ!! :D


NU HAR JAG O HLINKA ÄNTLIGEN HITTAT VARANDRA IGEN xD VARFÖR SKRIKER JAG?!?! VET FAKTIST INTE ... HLINKAAA!!! >:D DU DIN J*VEL! OKEJ, JAG SKOJJA BARA! MEN DE ÄR HENNES FEL! tROR JAG .. aJA .. SKAPADE EN NAJSIG BILD PÅ OSS TVÅ SÖÖÖTIZAR :>

 

HEHE .. JAG TROR HLINKA VILLE SPELA LITE HITLER! DE ÄR LIXOM HENNES IDOL xD MEN VISST ÄR VI SÖTA ENDÅ? :D

DUUEH EN AASS BRA BÄSTIS LILLA SÖÖTNOWS :> ÄLSKAREJJ <3


HARE BÄST, FLOD HÄST x]

HANNA <3

Av Me: - 26 februari 2011 22:17

Hallöjj igen!


Ville bara säga att jag precis har köpt 20.000 sc på msp!! :o OMG! Så just nu har jag   ! Najjs vah? :D Aja ... Det var bara de jag ville säga! Men de där pengarna kommer nog vara borta snart xD


Hare världsgött polarn x]

Hanna ♥

Av Me: - 26 februari 2011 21:48

Helluu :(


Om ni undrar varför jag är lite ledsen så är de för att jag gjort slut med Star_boy :( Han har slutat på msp men kommer bara logga in ibland så det känns nästan onödigt att vara ihop med nån som aldrig loggar in :<


Aja .. På påsklovet ska jag o min mamma till London! Ska bli as kul o jag längtar sååååååå mycket! Har till o med gjort en bild på hur mycket jag längta xD


Schteek vah? xDD


Aja, har blivit smittad av XD -sjukan idag såklart xD o Diamantkristall sa att jag skulle leta reda på Doktor Bajskorv .. Men sen kom hon på att han var doktor för grisar! Tänkt att vi kan vara så lika jag o grisar xD


Hare gött små göllisar :>

Hanna <3

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards