- ♥ Me:

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Me: - 2 februari 2011 15:36

Hejsan ..


Idag så skulle vi till Östasiatiska museét för att kolla på "Terrakottaarmén". När vi var på väg till bussen så hörde jag o min bästis att någon slirade men sen blev de tyst så vi kollade bakot o såg att en bil hade kört upp på trottoaren o vi hörde att någon skrek .. sen fick vi veta att två killar i min klass hade blivit påkörda, vi blev as rädda o började såklart gråta. Vi var jätte rädda att något allvarligt hade hänt. Vi fick gå tillbaka till skolan för vi kunde ju nt åka utan dem .. Våran lärare o en kille i min klass stannade kvar för att kolla hur det skulle gå. Lite senar fick vi ett samtal av fröken o fick veta att ingen allvarlig skada var skedd, bara några skrubbsår. Hittade sen en artikel i DN om det; http://www.dn.se/sthlm/pojkar-pakorda-pa-overgangsstalle

As läskigt, nästa alla tjejer grät o en kille grät [De var ena killens bästa kompis o de var han som stannade kvar].   


De var vad jag ville säga ..


Mvh

Hanna <3

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards