- ♥ Me:

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Me: - 2 mars 2011 20:34

Hejsan Hoppsan Alla Barn xD


Farmor Me: här xD Nu ska ni få se på en liten naken snygging xD Okej, nu är lilla farmor pervers! Nu ska lilla farmor sluta med det o visa nånting istället xD


  Typ alla har en sån här klänning nu [Nästan] Bara för att jag kom på hur man kunde få en *Farmor Sur*


Hehe, jah! Som ni kanske märkte nu så är det Farmor Me: som bloggar i bland!

Vah inte rädda för henne, hon är jätte snäll o rolig! Jag kan be henne skriva roliga historier nån gång!


Aja, nu ska jag visa en annan sak. Som de flesta av er kanske vet så visade jag förut att jag hade 67 besökare under hela februari!   Men titta vad jag såg idag!   68?!?! Wtf? Hur kan det ändras nu när det är mars? Fattar typ nada!  Weird! Men ahh ..


Hare brah ..

 


Nenenen! Detta inlägget är inte klart än!Lilla jag, Farmor Me:, har inte fått sagt hej då än!


Chilla nu alla kidz!


  P.S Hah! Jag har också en logo >:D

Av Me: - 2 mars 2011 12:02

Helluh!


Hehe .. Jag har varit lite glömsk ibland o glömt rubriken x] Dumma mig!

Hoppas ni inte blir sårade    Okej .. Den där smileysen har typ damp xD


Aja .. Jag tänkte ge er ett litet smakprov på min film jag ska släppa till tävlingen!

Den heter såhär:

  Haha! Har ni tänkt på en sak! Det står:

   Hahaha! Presenter xD Ska jag få presenter? :o



Aja, just nu sitter jag o äter frukost xD Haha! Vet, det är sent men jag vaknade typ 11! jag är sån när det är lov =D



Bye Bye [Bajs Bajs]


 




Av Me: - 2 mars 2011 00:43

Hejsan Hejsan!


Titta där   ------>   En knapp :o Men varför står det //Hanna? Venne fään varför! Vi prövar att trycka på den! Oj! Hejsan hoppsan! Vad hände nu? Det, kan bara DU svara på! xD


Hade inget att gör så jag gjorde bara något xD


Kraamm

 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards