- ♥ Me:

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Me: - 16 mars 2011 16:52

Hej på dej du!


Jaah, vad ska man skriva om? Kanske att jag har studiedag i morgon 8] Najsigt Bajsigt! Jag har också köpt vip på Kortis Filmis :D Aj äm så häppi rajt naw    Visst är jag bra på engelska?   Titta sjelve! Jeg er vip!

 

Jag har köpt ny ögon   och en ny animering   [Hamnade lite utanför där] o så har jag köpt lite kläder o sånt! O tack till alla som "Love It" i Kortis Filmis/mitt rum :>

  Mwihi!

Igår [tror de var igår om jag nt är helt pucket] så hade Safy09 en minifest o jag var såklart där x]

Haha! Jag är längts till höger. Jag o ID4 kör samma dans! Lika som bär xD

Sen retade jag en tjej som frågade varför jag hade skägg på mig o hon tog de så allvarligt xD Så kul att reta folk!

  Haha! Fast sen frågade hon också hur gammal jag var o jah bah: 72 -.-

Hon bah: Sure! En 70 åring skulle vara smartaren än dig!!!

Man bah, okeej ..

En annan sak också .. Det känns som att alla ex vill bli ihop igen, elr jaah, nästan alla dåh! Titta, här är ett ex som vill de!

  Hehe .. vissa av er kanske vet vem de är men ändå .. Han skapade en look till/av min också!

  Azzah kom igen! Jag vill lixom nt bli ihop med dig igen. Jag vill hitta nån ny! Fättäh Däh!


Bye Bye!

  

P.S Om du tycker att jag är taskig så tyck de, alla personer är olika! Jag är hur jag är! 


Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards