- ♥ Me:

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Me: - 3 mars 2011 23:16

Hällö xD


Jag har en liten utmaning! Den första som kan svaret [Skriv i kommentar] vinner en auto :D


Okej .. Här kommer det ..

Vart är jag på den här bilden?

  Den som svarar det rätta svaret först vinner en auto! :D Kör igång!


 

Av Me: - 3 mars 2011 22:28

Helluh ;o


Jag vet, många har redan delat med sig av det här i sina bloggar men jag gör också det .. En av de nya tröjorna för tjejer kostar 5350!! Titta:  

Vem vill köpa en sån dyr tröja? Jag bad en kompis till mig på msp [kille] ta kort på killarnas sån tröja o den kostar 5000 sc mindre! :(   Det känns nästan som att de måste ha blivit något fel men men ..


Men en annan sak ..

Se min andra gubbe, Kortis Filmis filmer xD

 


En annan sak! Jag hatar de som tigger! som till exempel det här:

  Nej! Spara själv! Jag vill kanske ha mina pengar för mig själv!


Ha det brööh! :D


 

Av Me: - 3 mars 2011 20:14

Som rubriken sagt:

Tjenare xD


Har precis kommit hem från att ha varit o simmat i Tibblebadet, Medley [Som ligger i Täby, Stockholm]

    

   Medley <3 xD


Har köpt nya ögon på msp idag också :D   Snyggt? Men en sak är dåligt! Titta:

  De nya ögongen [Jag köpte de första] kostar 500 medans de andra bara kostar 300! >:[  Hanna Sur!


Men en annan sak! Det är nytt tema!

 

 Cartoon Tema :D Jag har köpt en tröja och ett par skor. Süper söta xD

  Tröjan :>

  o skorna :>


Sen ska jag visa en annan ganska rolig sak. Titta på den här tjejen [Tog bilden från hennes blogg x] :

  Hon bah: I ♥ My clothes :) ' NOT'

Man bah: Okeej .. Hon har juh 8.966 sc! Varför köper hon inte nya saker dåh?

xD


Sen ska jag visa min dumma lilla kompis som ville ha roligt o klä ut mig! ^-^   Snygg jag blev x] Men nu kan jag inte direkt hämnas på honom [Kortis-Filmis] för han har inte nånting fult typ [Han har knappt nånting] Grr! Jag kräver strid!   


Jaja, nu ska jag snart äta hamburgare :D Möms! Fast jag åt ännu godar lunch! Åt nudlar med kycklingsmak! Alltså det var inte kycklingsmak på nudlarna utan det var en grejsimojs man hade till nudlarna xD


Bye Bye gött fölk!

 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards