- ♥ Me:

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Me: - 6 juli 2011 23:49

De är nytt tema :D

I Really like it ^^ Men alla kanske nt gillar de!

I allafall, de är ..

o här är min look .


Men titta på en failad grej med de nya håren när man gå i sidleds ..

     Håret blir helt failat o.O En liten miss där kanske? :o


Jao, kmr nt på så mkt mer, bye <3

 

Av Me: - 6 juli 2011 14:18


Förlåt för dålig Uppdatering men som sagt, min kompis sov över hos mig o jah, man kan säga att jag blev rätt trött när jag hade varit med henne, vet ni när jag vaknade igår? Okejj, några vet för er har jag redan sagt de till men i allafall .. Jag vaknade KVART I FYRA!! Jag blev vääldigt chockad när jag insåg att klockan var Kvart i Fyra på eftermiddagen o.O De kan jag kalla trött ^^

Men jag åt nt frukost då utan jag gjorde nudlar istället, gött :D


Men nu till ..

Den är fan sköön x)

En kille i min klass säger typ hela tiden; Johnny, La gente esta muy loka xD

De är ganska störande ^^ 

Men låten är faktist helt okejj. Ni borde lyssna på den, fast alla kanske nt gillar den :P


Jao, kmr nt på mer just nu, bye <3

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards