- ♥ Me:

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Me: - 24 april 2011 22:32

Shululu ^^


Nu har jag som sagt varit i London! De var rena sommaren där ^^

Har shoppat typ asmycket!

De tråkiga var att poolen till hotellet var stängd den 16 April - 1 Maj så den var stängd när vi var där >:[

Men till min brorsa irl köpte vi en mugg med en tjej på [alltså de var nt en riktig tjej utan den var målad] o hon hade lixom jäääätte stora Boobies o på hennes boobies stog de LONDON :D Haha! Han skrattade när han öppnade den o fick se muggen ^^ O min pappa fick ett par kalsonger med Storbritanniens flagga på!

Själv fick jag jättemycket o min mamma fick också mkt men nt lika kt som mig >:D

Sen blev jag förkyld i fredags o när man är förkyld är de svårt o tryckutjämna [min mamma sa de] när man får lock för öronen så de försvinner nt o jag har fortfarande kvar locket för mitt ena öra ^^ Vi landade i Stockholm på Arlanda vid 5 tiden!

Hehe ..


De är nytt tema på msp, de är detta temat!

  Hehe .. Vet att jag är lite sen men aja .. Jag har juh vart i London så jag har nt kunnat ..


De var typ allt tror jag .. Laddar kanske upp bilder från London nån annan gång :>

Bye <3

 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards