- ♥ Me:

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Me: - 6 april 2011 18:26

Shuuuee ^^


Igår hade jag då gitarr uppvisning o de gick väl bra! Vi var typ en 11-12 pers som spela så de var lixom nt så pinsamt!


Just nu äter jag lite glass! Ser de möms üt? :D

  Om ni tittar i förra inlägget så skrev jag att jag kanske skulle lägga upp bilder som jag tagit med min kamera så här kmr de!

  [Sry, den blev sneeh :S]

  Hehe ..

  Haha .. Ni vill nt veta vad de är för bok x]

  Ett par av mina favvoörhängen ^^

  Ingen vet vad de är .. Tror jag ^^

  Okej, de där ser nog alla vad de är :D

  Hehe .. Min bästa kompis har en ring de står Friends på :]

  Mitt öga ^^

Och som typ alla har frågat .. Min mobil xD

  Hehe ..

Här är en som ville bli dagens Moviestar .. Egentligen kör jag nt med de men hon fick bli de ^^ Här är hon!

  Här är dagens Outfit också .. De är en twinlook jag har med en kille :D

  Här är vi två tillsammans!

  Är vi lika? :D Aja ..

De var nog allt för idag tror jag .. kmr nt på något mer .. :/

Byee <3

 



Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards