- ♥ Me:

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Me: - 13 april 2011 15:49

Shululu ^^


Förlåt mig så hemskt mycket för att jag uppdaterar dåligt men jag har lixom glömt bort ^^ Jag har haft webb med min bästis enda sen i måndags [ alltså så fort vi kom hem från skolan ] så då har jag glömt de o så ..

Kanske ska sluta med bloggen .. Vad tycker ni? :/


Har typ nt så mycket att berätta om .. På söndag kväll åker jag o mamma till London så jag hinner dansa innan för dansen slutar 17.00 o vi skulle vara på planet typ 19.00 så då hinner jag göra annat innan eftersom vi packar på lördan :D

Vi ska till ett Vax museéum som typ heter Madame Tussaud i London o jag läste i senaste FRIDA [prenumererar på den tidningen] att de finns en Vax Docka av JB! Jag tycker faktist att han är bra o jag o min bästis planerar på att gå på hans konsert på Gröna Lund :D Skulle vah fett kul juh!


Men de var typ allt jag kunde berätta just nu .. Kmr nt på mer .. :/

Bye <3

 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards