- ♥ Me:

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Me: - 16 april 2011 18:16

Shululu ^^


Glömde säga att de är nytt tema! ÄR nt så förtjust i de men aah ..

  Hehe .. ^^

Skulle bara säga de ..


Håller på att packa just nu inför imorgon!

Men en annan sak ..

JAG KAN ÄNTLIGEN SPELA WONDERWALL PÅ GITARR :D Har alltid velat kunna spela den ^^

Lyssnar på den här låten också! x]

Stackars björne <3 :<

Men aja .. Ville väl bah säga de ..

Bye <3

 

Av Me: - 16 april 2011 14:41

Shululu ^^


Sry att jag nt har bloggat men i torsdags var jag o min bästis [irl] Josse o badade :D Sen sov Josse över från igår till idag så aah .. Har haft skitkul juh!

Vi spelade in såhär videos med min kamera o sen spolade vi bakåt så de såg jätteroligt ut :D Jag åt upp en glass i sen när man spolade bakåt tog jag ut en glass ur munnen xD


I morgon bär de av till London :D De najsiga är att de finns en pool på hotellet :D Fast man måste såklart betala för at bada där men ändå! En tjej i min klass har typ en farbror elr nåt sånt som bor i England så varje år [tror jag]brukar hon, hennes mamma o hennes storasyster åka dit :) Hon åker idag men de vore najs om hon skulle åka imorgon med samma flyg som mig :D De vore kul!


Men aja .. De var de jag ville säga! Kmr nt på mer just nu!

Bye <3

 

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards