- ♥ Me:

Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

Gahahahh xDD

Av Me: - 8 juni 2011 17:09


Igår var min klass i Gamla stan o gjorde uppdrag!

Jaaow .. Läs hela berättelsen om du orkar 8)

Här kommer den .. Njuut!   

Vi Åkte till Gamla Stan i Stockholm för att göra lite saker. Man var lixom i grupper, 3-4 st, o så skulle man följa en karta o göra lite grejer, svara på frågor o sånt.

De var ganska kul o vi hade bra samarbeta i min grupp :)

Men sen när de var dags att äta så regnade de o de flesta gick runt o leta något ställe att sitta på, först hittade jag o en kompis inget men sen hittade tre killar en telefonkiosk så då satte vi oss där inne.

Jag, min tjejkompis o tre killar i en telefonkiosk. Alla åt pannkakor utom en. Han åt en Baugette (Elr hur de stavas ^^)

De kom typ asmånga o tog kort på oss, bara för att vi satt o en telefonkiosk, åt pannkakor o garvade o.O Är de onormalt elr?

Nu kmr en grej som känsliga läsare nt ska läsa.

Jo, de var så att han som åt baugette hade baugetten mellan benen o då kom en tjej som typ var spanks å sa något på spanska o då sa han Va? o hon formade fingrarna som om typ hade fingrarna runt en flaska o drog handen upp o ner o.O De kunde typ misstolkas, för de såg ut som att hon villa att han typ skulle R-u-n-k-a sin baugette o.O

Sen när hon hade gått garva vi fään läppen av oss xDD

Hon var köönstig :D

Aja i allafall, efteråt gick jag o min kompis o köpte glass o hon i kassan bah:

- Varför har ni smink när ni är så unga, små flickor? Jag år 25 år och jag har inget smink. De funkar, Trust Me!

Vi bah, Wtf? När vi lämnade affären :DD

Men i allafall, så letade vi efter en bänk o hittade en stenbänk som härde till en staty av typ Olaus Petri, ja, där satt vi o åt glass när de kommer en turistbuss med hundratals turister som SÅKLART ska titta på den statyn o ta kort!

Så där satt vi o åt glass medans turister fotograferade statyn med oss sittande under. Här är bild på statyn o vart vi satt.   De inringade området är bänken vi satt på.

Hmm .. De var väl allt jag hade o säga om de.


Jao, som ni kanske har märkt är de ganska varmt nu men de gör inget för mig för jag har en ENORM solfjäder :D Har köpt den i Spanien som sovenier (elr hur de stavas). :) Lyllo mig >:D 


Aja .. Bye

 

 
 
Ingen bild

doo

10 juni 2011 20:23

1. var ingen wnb -.-'' det är så jävla fult med vitt i ögonen, försök inte vara något du inte är!
2. du är 12 år, man är fjortis när man är 14!
3. tror vrkligen inte du behöver bh.
4. skryt inte om att din bh är för liten -.-'

Me:

11 juni 2011 16:22

1. Tyck att jag är en wnb, jag bryr mig nt -.-
2. Fjortis? Hahahhahhah xDD
3. Juu, alla tjejer i min klass har de -.-
4. Skryter nt, men vissa verkar vara lite känsliga -.-

(Noob som nt ens vill sskriva sitt namn, feeeegis)

 
Gbgsbby123 ( på msp)

Gbgsbby123 ( på msp)

29 juni 2011 16:57

Hej!
Jag undrade om du kunde göra en design till mig? jag heter gbgsbby123 hör gärna av dig om du kan ;)

http://mspgbgsbby.blogg.se

Me:

29 juni 2011 23:57

Ja, de kanske jag kan göra ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Me: - 20 augusti 2011 22:22

Hejj Hejj! Som ni vet har jag slutat blogga, men jag funderar på att kanske börja igen. Men jag har i allafall börjat med att förnya bloggen med en ny design. Jag har gjort den själv, så att ni vet. Hoppas ni gillar den :)     ...

Av Me: - 19 augusti 2011 11:56

Hejj Hejj ^^ Jag har slutat blogga, eftersom jag är i lvl 12 nu på msp. Jag vet att jag lovade att lägga upp en bild på bloggen förut men de blev inte så. Istället för att lägga upp bilden nu så klistrar jag bara i en länk ;P Så nu komemr ni ...

Av Me: - 24 juli 2011 20:26

Hejj Hejj ;D Ska pröva att lägga in ett spel o se om de funkar :D Jaja, härr kmr spelet ^^) Ragdoll Physics 2 Click here to play this game  Hehhe, tog bara något spel jag körde ^^ De är rätt booring men jaja, ville bara pröva ;) Baii ba...

Av Me: - 21 juli 2011 19:18

Hejj Hejj ^^ Jag har funderat lite på att sluta blogga. Jag hade nt tänkt ta bort bloggen men jag hade tänkt sluta att blogga ;/ När jag blir lvl 12 på msp så kmr jag lägga upp en bild på mig irl på bloggen men jag kmr även sluta blogga. Jag ...

Av Me: - 19 juli 2011 13:42

Haalluuh ^^ Jao, rubriken stämmer. Ni undrar säkert varför jag skriver de, o jag kan säga varför. Elr nä, jag kan nt bara säga, jag kan Visa också :D Här har ni beviset! Jag chattar med mig själv x)   Jag hade så tråkigt o hade ingen a...

Presentation


Detta är en blogg om mitt "Msp-liv" :) Hoppas att du gillar den.
Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är Bäst? :D
 kissy
 Figarinaa
 Justin100
 mumsan
 Blondieebabe
 Siara
 Tindra_Johanna
 binky10
 ome
 Pumpalisa
 Emmeli
 Me:
 Kortis Filmis
 Tayortindra
 Aayla
 korta filmer
 Rosapandan
 Hlinka_99
 Jonna00
 Diamantkristall

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards